Ny utställning i galleriet

Deltagare från kursen Recycle Design visar utställningen RECYCLE – SLEEP – REPEAT i galleriet! Här visar de valda projekt från vårterminen.

Vernissage 26 mars kl. 15 – 17

Utställningen pågår till 13 april och går att ta del av under skolans öppettider:

Mån – tor: kl. 8 – 16

Fre: kl. 8 – 12.

Välkommen!